Wednesday, October 24, 2018

Stocktake 2017 pt 1.

The day has come.
An year has passes sincemy last stock take.
Kids on holidays again...
more dolls from collection had their public appeariance...
some more got purchased...

I have played for almost full three days - dressing, sorting, grouping and shooting ALL of my dolls...

Make / grab yourself a drink and enjoy!

my brunettes box


my blonde / auburn box

traditional now stairs pic...




Set up similar to the last year's but i have decided to go for more detailed documenattion this year.

A series of group shots and some close-up portraits within a facesculpts and such....

Superstars first!

 and my more contemporary unusual favs:

Next:other Barbies, lost Teen Skipper and my Mackies



Next my Lara's and Goddess fadced dolls



My three" shades of Midge:

and 'other ethnic brunettes'


and a group pic!

next three generatons of Teresa's 

seated with my brunette Hasbro Sindies

last but not least in this episode: 'other Others' <3




as well as my gorg Sunshine Family, Darcy and Moxie




***

6 comments:

  1. bladolica Lara zawróciła mi w głowie!
    jeśli kiedykolwiek będziesz chciała
    się z Nią rozstać, proszę, pamiętaj
    o moim jakże gorącym uczuciu doń :)))

    ReplyDelete
  2. kim jest to słodkie dziewczę
    w oliwkowym stroju, siedzące
    pomiędzy Teresą a Hasbro???

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest jakas posrednia wersja Tereski na hobbitowym cialku... niezamadra bozka, przez moment urzywana tez w wersji blond jako Barbie ksiezniczkowata...

      Delete
  3. Super zdjęcie grupowe, uwielbiam takie zestawienia :) I widzę, że przechowujesz lalki tak samo jak ja, pionowo w pudłach ;D Masz przepiękny i różnorodny zbiór, nie wiedziałam na czym oko zawiesić. Dzięki Twojej pannie Chinese Empress zwróciłam uwagę na ten model i ostatnio udało mi się zdobyć własną :)

    ReplyDelete
  4. Strasznie polubiłam Sunshine Family, udało mi sie uzbierać sporą część rodzinki, chyba brakuje mi tylko babci i dziadka czarnoskórych, no i widziałam Steve'ów z różnymi fryzurami a mam jednego. Za to mamusi mam już 4 a każda ciutkę inna. No i tatusiowi Afro brakuje oczka ale i tak jest super :) Fajnie mieć taki zbiór, chyba odpatrzę sposób przechowywania, bo na ten patent nie wpadłam. Nie krzywią im się nogi w kostkach czy coś w tym stylu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez sie martwilam kostkami ale to chyba raczej od gwaltownych zabaw - tup tup tup...

      Delete